Ξενοδοχείο Κατερίνα

Κανάλι - Πρέβεζα - Ήπειρος
Ξενοδοχείο στην Πρέβεζα
Italian   German   English

Terms & Conditions and General Information

Αφιξη  13:00 - 18:00
Αναχώρηση   8:30 - 12:00

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, εφόσον η άφιξη/αναχώρηση σας είναι πριν ή μετά από αυτές τις ώρες.

Πρωινό   8:30 - 11:00

Continental πρωινό με σπιτικά προϊόντα, σερβίρεται στο εστιατόριο δίπλα στην πισίνα.

Υποδοχή   8:30 - 22:30

Internet: Δωρεάν! Υψηλής ταχύτητας ασύρματη σύνδεση στο Internet 24 ώρες σε όλα τα δωμάτια καθώς και στα διαμερίσματα. Επίσης, υπάρχει ένας υπολογιστής στο λόμπι στη διάθεσή των επισκεπτών μας από 8:30 - 22:00
Χώρος στάθμευσης: Δωρεάν ιδιωτικό πάρκινγκ είναι διαθέσιμο.
Κατοικίδια: Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται.

Κρατήσεις

Επιλέξτε το δωμάτιο της αρεσκείας σας, ελέγξετε τη διαθεσιμότητα και την τιμή και κάνετε κράτηση! Αλλιώς, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφώνου για την κράτηση σας και θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ασχοληθούμε προσωπικά.

Κάθε επιπλέον κρεβάτι/βρεφική κούνια είναι κατόπιν αιτήματος και πρέπει να γίνει επιβεβαίωση από το ξενοδοχείο.

Οροι πληρωμής

Για online κρατήσεις θα σας ζητηθεί να πληρώσετε προκαταβολή 30%, που καταβάλλεται με paypal ή με τραπεζικό έμβασμα κατά την υποβολή της κράτησης.

Για e-mail ή τηλεφωνικές κρατήσεις ζητούμε προκαταβολή 1 νύχτα, πληρωτέα εντός 1 εργάσιμης ημέρας με paypal, πιστωτική κάρτα ή τραπεζική μεταφορά (Τραπεζικός λογαριασμός: ΙΒΑΝ: , BIC: , Bank: ).

Αποδεκτές πιστωτικές κάρτες: VISA, Euro/MasterCard, American Express.

Πολιτική ακύρωσης

a) Δωρεάν! Για ακυρώσεις μέχρι 14 ημέρες πριν την άφιξη, επιστρέφεται η προκαταβολή και δεν θα χρεωθείτε με ακυρωτικά.
b) Για ακυρώσεις ή αλλαγές αργότερα, η προκαταβολή θα χρεωθεί. Δεν επιστρέφεται η προκαταβολή.
c) Για ακυρώσεις την ημέρα άφιξης, σε περίπτωση μη εμφάνισης ή πρόωρης αναχώρησης, το συνολικό ποσό της κράτησης θα χρεωθεί.

Παράπονα

Θέλουμε να απολαύσετε τη διαμονή σας στο σπίτι μας, παρακαλώ αισθανθείτε ελεύθερος να μας ενημερώσετε άμεσα για τυχόν παράπονα ή προβλήματα, για να μας βοηθήσετε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.